FAQ - Oftest Stillede Spørgsmål

Vi har fuld forståelse for, at der kan opstå mange spørgsmål, når man overvejer en telt-løsning. Her på siden har vi samlet de oftest stillede spørgsmål. Så kan I blive endnu klogere på vores varer – og oplever I stadig tvivl eller har nogle specifikke spørgsmål, så tøv aldrig med at kontakte os.
Vi svarer med glæde på alle spørgsmål

FAQ – HOUSE OF EVENT

FORSENDELSE & LEVERING ?

Sammen finder vi ud af en løsning på forsendelse eller levering.
Vi er klar over at I kan være spredt udover hele Danmark, hvilket gør det svært at komme med en konkret løsning.

HVOR LANG TID RETURRET HAR JEG / VI ?

Dette afhænger også af hvilket produkt I køber.

HAR JEG RETURRET HVIS MIN VARE ER BRUGT ?

Hvis I vælger at returnere jeres produkt, må vi tage hver sag for sig, da der kan være massere af grunde.

HAR I RESERVEDELE ?

Vi er i stand til at hjælpe med nogle reparationer, dog ikke selve teltdugen.

PRODUKTSPØRGSMÅL & BRUGSANVISNING

I vil have mulighed for at stille spørgsmål til de enkelte telte og udstyr som I køber.

BETALING ?

Betalingen skal ske inden levering kan ske. Dette vil oftest være ved en faktura.

ERHVERV & OFFENTLIGE INSTITUTIONER

Vi forhandler både med det private, erhvervslivet og offentlige institutioner.

UDLAND

Vi forhandler også med kunder udenfor Danmark.

VI FORSTÅR I HAR MANGE SPØRGSMÅL ?

Vi har fuld forståelse for at der kan komme mange spørgsmål når man skal investere i et telt – ligemeget størrelse.

Vi ved at der er flere ting, som rare at vide, for at kunne træffe informerede beslutninger og få en god oplevelse:
– Produktfunktioner og specifikationer: Det er vigtigt at vide, hvad et produkt kan gøre, dets funktioner og specifikationer. Dette hjælper med at vurdere, om produktet opfylder dine behov og forventninger.
– Pris og omkostninger: Det er rart at vide prisen på et produkt så budgettet kan lægges. Det kan også være nyttigt at kende eventuelle ekstra omkostninger, såsom fragt, installation eller servicegebyrer.
– Garanti og returret: At vide om garantivilkår og returpolitik er vigtigt i tilfælde af problemer med produktet eller hvis du fortryder dit køb. Dette giver dig tryghed og tillid til at købe.
– Opdateringer og nye funktioner: Hvis det er relevant, kan det være nyttigt at vide, om produktet er opdateret med nye funktioner eller forbedringer. Dette kan påvirke din beslutning om at købe det.

– Klarhed og forståelse: Nogle kunder stiller spørgsmål for at sikre, at de forstår produktet eller tjenesten korrekt, inden de foretager et køb.
– Behov for vejledning: Nogle kunder har brug for vejledning eller rådgivning omkring et produkt eller en tjeneste, især hvis de ikke er sikre på, hvordan de skal bruge det eller hvilket produkt der passer bedst til deres behov.
– Tillidsopbygning: Nogle kunder stiller spørgsmål for at vurdere, om virksomheden er pålidelig og kompetent. Ved at stille spørgsmål kan de få en fornemmelse af, hvor godt virksomheden forstår deres behov og hvor effektivt den kan løse deres problemer.
– Afklaring af tvivl: Kunder kan have tvivl eller bekymringer om et produkt eller en tjeneste, og ved at stille spørgsmål kan de få disse bekymringer afklaret, hvilket kan give dem tillid til at foretage et køb.
– Interesse for detaljer: Nogle kunder er bare generelt nysgerrige og ønsker at vide mere om produktet eller tjenesten, dets egenskaber, fremstillingsproces, osv.

House Of Event er en del af Luksustelte – som udlejer telte & møbler – Her har vi lavet en lang FAQ – hvor I kan læse mere om fx. holde varmen i telte mm.